tisdag 1 februari 2011

Det luktar sågverk här...

Idag kom mina rödceder-produkter med posten. "Mal"-kulor, ringar man kan hänga runt sina klädhängare och en spray att fräscha upp rödcederdoften med. De luktar MYCKET trä kan jag avslöja. Som om man just huggt ner trädet och sågat upp det här i mitt kök. Fast jag gillar det, det luktar trevligt. Min treåriga dotter höll däremot för näsan och påpekade att "det luktar blääää" - haha!
Jag har i alla fall placerat ut ringarna i mina garnlådor nu, och även satt en liten skål med kulor i närheten av där jag förvarade garnet förut. Kanske finns det fler odjur någonstans? Då ska de få vad de tål!



Igår stickade jag klart sockarna till min man. Ett projekt mindre att avsluta. Jag börjar känna mig någorlunda varm i kläderna nu med stickningen och vill kasta mig in i lite mer avancerade projekt. Planen är att först avsluta de sockar jag har på stickorna just nu, sedan göra klart vantarna jag började på. Och SEN... sticka nåt med flera färger... berättar mer om det en annan dag :)

Just nu sitter jag och dricker te och äter nybakade chokladmuffins. Och stickar. Det är Online stickcafé på Facebook idag igen. Trevligt! En annan himla trevlig sak är alla besökare jag redan haft på min blogg. TACK för det alla, det blir jag glad av.

1 kommentar:

  1. Hej.
    Hittade hit från stickamera. Alltid kul att upptäcka nya stickbloggar. Hoppas att rödcedern funkar.
    Mvh Åsa Pyssling

    SvaraRadera